سازه های رباتیک

سازه U

سازه مکعبی U زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه U رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه U رباتیک

سازه رباتیک U یا در اصطلاح تخصصی یاتاقان، یکی از محصولات محبوب و پرفروش مجموعه بهنام رباتیک است که در زمینه ساخت ربات کمک زیادی به دانش‌آموز و هنرجو می‌کند. مهمترین مورد استفاده از این سازه پلاستیکی، ساخت مفاصل ربات‌ها می‌باشد. سازه یو ظاهر مکعب شکلی دارد و از جنس پلاستیک ضد ضربه و ضد فشار ساخته شده است.

میله محور ربات از درون سوراخ‌های تعبیه شده روی بدنه این سازه عبور می‌کنند. یکی از بزرگترین دغدغه‌های والدین این است که سازه‌های رباتیک ممکن است سلامت فرزندانشان را به خطر بیندازد اما بهنام رباتیک با تولید سازه پلاستیکی U از باکیفیت‌ترین مواد، خیال این افراد را راحت کرده است.

سایز، اندازه و رنگ سازه U رباتیک

سازه U

سازه رباتیک یو دارای ابعاد 28 میلی‌متر طول × 28 میلی‌متر عرض × 10 میلی‌متر ضخامت است و قطر جاپیچ‌های آن نیز به 3 میلی‌متر می‌رسد به همین خاطر باید برای بستن اتصالات به آن از پیچ سایز 3 بهره ببرید. سازه U تاکنون در رنگ‌های مختلفی ساخته و تولید شده که شاخص‌ترین آنها سبز، قرمز، آبی، زرد و . . . بوده‌اند. در این میان، یکی از مهمترین عوامل تغییر رنگ این سازه، کمیاب شدن مواد اولیه می‌باشد به طوری که برخی اوقات مثلاً رنگ سبز در دسترس نبوده و برخی اوقات رنگ قرمز در دسترس نبوده است. در این شرایط، اگر شما رنگ خاصی از این محصول را می‌خواستید، حتماً موضوع را به سمع و نظر فروشنده کالا برسانید.

کاربرد سازه U رباتیک

شاید در نگاه اول سازه U کاربرد زیادی نداشته باشد اما اگر به ربات‌های ساخته شده در بازار نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که موارد مصرف زیادی دارد. مثلاً در ربات جرثقیل، قرقره به وسیله سازه U به صفحه فلزی ربات متصل شده و در ربات تاب الاکلنگ، صندلی و دسته‌های دو طرف تاب از این سازه تشکیل گردیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *