سازه های رباتیک

سازه L4

سازه مکعبی L4 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه L4 است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه L4 رباتیک

سازه رباتیک L4 یک سازه رباتیک پلاستیکی – مکعبی است که با استفاده از آن می‌توان دو سازه با زاویه 90 درجه را وصل کرد. با وصل کردن چند سازه ال 4 به یکدیگر، امکان ساخت یک صندلی ساده که اتفاقاً بسیار مستحکم خواهد بود، وجود خواهد داشت. سازه‌های مکعبی نظیر سازه پلاستیکی L4 استحکام بیشتری نسبت به سازه‌های غیرمکعبی دارند و احتمال شکستن آنها بسیار پایین است.

این سازه در ربات‌هایی مانند ربات جنگجو، فوتبالیست و تعقیب خط به کار می‌رود و همچنین برای اتصال دیگر سازه‌ها نیز کاربرد خواهد داشت. در دو طرف بدنه سازه L4، چهار شش ضلعی برای قرار دادن مهره مشاهده می‌شود و دقیقاً وسط کناره بدنه آن هم یک حفره برای قرار دادن میله یا پیچ به چشم می‌خورد.

سایز، اندازه و رنگ سازه L4 رباتیک

سازه پلاستیکی L4 در بخش‌های طول، عرض و ضخامت به ترتیب 30 × 20 × 10 میلی‌متر است و قطر سوراخ‌های آن نیز 3 میلی‌متر می‌باشد. مشخصاً، شما باید در این سازه پیچ‌های 3 میلی‌متری قرار دهید. توجه کنید که همیشه اینگونه نیست که سازه پلاستیکی ال 4 به یک رنگ خاصی تولید شود زیرا همواره مواد اولیه متفاوت هستند. بر این اساس، چنان‌چه رنگ خاصی از این سازه را می‌خواستید، مراتب را به مسئول فروش اطلاع دهید.

کاربرد سازه L4 رباتیک

در ربات‌هایی که می‌خواهید زاویه 90 درجه ایجاد کنید و یک یا چند سازه را در بالا و یک یا چند سازه را در پایین قرار دهید، استفاده از سازه L4 به شدت پیشنهاد می‌شود. این محصول بهنام رباتیک حضور خودش را در ربات زوبین به خوبی نمایان می‌سازد؛ یعنی جایی که زه کمان به استفاده از آن به بدنه اصلی و قسمت جلویی متصل می‌گردد. همچنین، در ربات شخم‌زن هم می‌توان شاهد حضور این سازه بود که با وصل شدن به یک سازه از خانواده R، به نوعی یک سپر برای ماشین به وجود آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *