سازه های رباتیک

سازه i2 یا M2S

سازه M2S زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه i2 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه I2 رباتیک

سازه رباتیک I2 را باید سازه‌ای مکانیکی بدانیم که به ما برای وصل کردن گیربکس به وسایل مختلف کمک می‌کند و به ربات اجازه حرکت کردن می‌دهد. جلو و پشت سازه آی 2 یک شکل است به طوری که در هر دو طرف یک سوراخ برای قرار دادن پیچ دیده می‌شود. بالا و پایین این سازه نیز به دو سوراخ مجهز شده (مجموعاً چهار سوراخ) تا بتوانید در آن پیچ قرار دهید.

این سازه که جزو سازه‌های مکعبی به شمار می‌آید، در مقایسه با دیگر سازه‌های غیر مکعبی بسیار مقاوم است و احتمال شکستن آن تقریباً ناچیز خواهد بود. سازه رباتیک I2 در واقع حکم یک رابط را دارد به طوری که با استفاده از آن می‌توان چندین سازه را به یکدیگر وصل نمود.

سایز، اندازه و رنگ سازه I2 رباتیک

طول، عرض و ضخامت سازه رباتیک I2 به ترتیب 18 × 9 × 10 میلی‌متر است. رنگ سازه i2، با توجه به مواد اولیه موجود در بازار، هر بار متفاوت خواهد بود؛ از این رو، نمی‌توان ضمانت کرد که حتماً رنگ دلخواه شما پس از سفارش، به دستتان برسد. در صورت نیاز به رنگ خاصی از این سازه رباتیک، مسئول فروش را در این خصوص مطلع کنید.

کاربرد سازه I2 رباتیک

علی‌رغم ابعاد کوچکی که سازه i2 دارد، شما می‌توانید از آن تقریباً در هر رباتی که می‌سازید بهره ببرید. نقش اصلی این سازه محکم‌کننده است زیرا در دو طرف خود دو سوراخ دارد که به رباتیک‌آموزان و کاربران اجازه خواهد داد پیچ را از یک طرف وارد سازه کنند و از طرف دیگر با بکارگیری یک مهره، سازه را به بدنه فلزی یا امثال آن وصل نمایند.

برای مثال، در ربات لودر و در دو طرف سازه‌های جلویی می‌توان یک سازه i2 یا سازه M2S قرار داد تا قسمت جلویی که حکم بردارنده را دارد، هم از نظر ظاهری زیبا شود و هم از نظر استحکام ارتقاء یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *