سازه های رباتیک

سازه L5

سازه مکعبی L5 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه L5 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه L5 رباتیک

سازه رباتیک L5 به شما کمک می‌کند تا دو سازه با زاویه 90 درجه را به هم وصل کنید. با متصل کردن چند عدد از این سازه پلاستیکی به یکدیگر که ظاهری مکعبی دارند، اجازه ساخت یک صندلی ساده را به وجود می‌آورد. به طور کلی، سازه‌های پلاستیکی – مکعبی نسبت به دیگر سازه‌های رباتیک مستحکم‌تر، قوی‌تر و مقاوم‌تر هستند بنابراین درصد احتمال شکستگی در آنها تقریباً به صفر می‌رسد.

شما می‌توانید از سازه ال 5 در ربات‌هایی نظیر جنگجو، فوتبالیست و تعقیب خط بهره ببرید و یا سایر سازه‌ها را به آن وصل کنید. در دو سمت بدنه سازه L5 رباتیک شاهد پنج شش ضلعی به منظور گذاشتن مهره هستیم و در وسط کناره بدنه آن نیز یک سوراخ کوچک برای گذاشتن میله و پیچ دیده می‌شود.

سایز، اندازه و رنگ سازه L5 رباتیک

طول، عرض و ضخامت سازه L5 رباتیک به ترتیب 30 × 30 × 10 میلی‌متر و قطر سوراخ‌های جاپیچ هم 3 میلی‌متر است. شما می‌بایست در سازه رباتیک ال 5 پیچ‌های 3 میلی‌متری بگذارید. این نکته را مدنظر قرار دهید که رنگ سازه L5 رباتیک با توجه به مواد اولیه موجود در بازار متفاوت خواهد بود. از این رو، اگر رنگ خاصی از این سازه را می‌خواهید، این مطلب را با مسئول فروش و همکاران ما در میان بگذارید.

کاربرد L5 رباتیک

چنان‌چه تصمیم دارید تا با سازه‌های رباتیک خود ماشین بسازید و یا اقدام به ساخت ساختمان بکنید، می‌توانید از سازه L5 برای مستحکم‌سازی گوشه‌ها و کناره‌ها بهره ببرید و از آن بعنوان مفصل استفاده کنید.

یکی از مهمترین کاربردهای سازه L5 در ربات کمباین است که سبب می‌شود سازه‌های قرار گرفته در جلوی ربات به خوبی و با قدرت زیاد به بدنه وصل شوند و در ادامه سبب چرخش آنها گردند و ربات رو به جلو حرکت کند. دیگر کاربرد این سازه در ربات فوتبالیست است که کمک می‌کند تا مفاصل میانی و سایز سازه‌ها اعم از شوتر و . . . به بدنه اصلی وصل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *