سازه های رباتیک

سازه BR

سازه BR زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه BR رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه BR رباتیک

سازه رباتیک BR یکی از سازه‌های رباتیک به خصوص است که با سازه‌های سری R و سری S تفاوت دارد. این سازه به شکل یک صفحه صاف می‌باشد که بر روی آن 7 سوراخ به چشم می‌خورد. معمولاً تولیدکنندگان پک‌های رباتیک، سازندگان ربات‌ها، مدرسین آموزشگاه‌ها و . . .، از سازه بی آر برای اتصال سایر سازه‌ها بهره می‌برند و یا از آن به عنوان سپر ربات‌ها استفاده می‌کنند.

همچنین، شما می‌توانید برای شکل دادن به ربات‌ها این سازه را به کار بگیرید. ضمناً، در ربات فوتبالیست، این سازه اجازه نمی‌دهد توپ وارد دروازه شود. باید به این نکته اشاره کنیم که سازه رباتیک BR از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و به همین خاطر فشار زیاد را می‌تواند تحمل کند و در برابر خم‌شوندگی و ضربات نیز مقاومت خواهد داشت.

سایز، اندازه و رنگ سازه BR رباتیک

در دو طرف این سازه رباتیک دو خط کج 30 میلی‌متری و در پایین آن یک خط صاف 50 میلی‌متری دیده می‌شود. در بالا اما، یک خط قوس‌دار را مشاهده می‌کنید که طول کمان آن به 99 میلی‌متر می‌رسد. شایان ذکر است که قطر هر سوراخ قرار گرفته روی این سازه 3 میلی‌متر خواهد بود بنابراین باید درون آنها پیچ‌های 3 میلی‌متری قرار دهید. توجه داشته باشید که رنگ‌بندی این سازه همیشه یکسان نیست چرا که مدام به رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. در این شرایط، اگر رنگ‌بندی برایتان اهمیت دارد، موضوع را به مسئول مربوطه اطلاع دهید و سپس سفارش‌تان را ثبت کنید.

کاربرد سازه رباتیک BR

اگر ربات کمباین ساخته‌اید، می‌توانید از سازه BR برای زیباسازی نمای ربات بهره بگیرید. برای مثال، می‌توان این سازه را روی قسمت بالایی ربات بست تا به نوعی بیانگر سقف صندلی محل نشستن راننده کمباین باشد. همچنین، در ربات لیفتراک نیز این سازه دقیقاً همین کاربرد را دارد؛ یعنی می‌توان آن را در بالاترین قسمت بدنه ربات به عنوان سایه‌بان بست تا راننده فرضی دستگاه، بتواند از سایه ایجاد شده استفاده کند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *