سازه های رباتیک

سازه R7

سازه R7 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه R7 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7 رباتیک، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه R7 رباتیک

سازه رباتیک R7 به شما این امکان را می‌دهد تا سازه‌ای ثابت و یا متحرک که بعضاً با اسم ریلی نیز شناخته می‌شود، بسازید. در صورتی که تصمیم به تولید سازه‌ای ثابت گرفتید، می‌توانید از دو جا پیچ که در دو طرف آن قرار گرفته‌اند، استفاده کنید. سازه آر 7 غالباً برای مصارف و اهداف آموزشی به کار گرفته می‌شود و در پرورش و رشد خلاقیت کودکان و دانش‌آموزان، بسیار مثمرثمر است.

توجه داشته باشید که برای بهره‌گیری از سازه R7، باید حتماً با پیچ آن را به ربات یا وسیله مدنظر وصل کنید. البته در وسط این سازه یک ریل مشاهده می‌شود که شما را در امر بستن پیچ در مکان‌های مختلف آزاد می‌گذارد بنابراین بر خلاف سازه‌های سری S، نیازی نیست که پیچ‌ها را حتماً در مکان خاصی ببندید.

این ریل به شما اجازه خواهد داد تا وقتی سازه R7 را به بدنه ربات بسته‌اید، از حرکت آزادانه سازه اطمینان حاصل نمایید و از طرفی نگرانی از بابت جدا شدن پیچ یا مهره نداشته باشید.

سازه R7

سایز، اندازه و رنگ سازه R7 رباتیک

سازه آر 7 دارای طول تقریباً 98 میلی‌متری، عرض 10 میلی‌متری و ارتفاع 4 میلی‌متری است. جا پیچ تعبیه شده روی این سازه رباتیک 3 میلی‌متر می‌باشد به همین دلیل باید از پیچ‌های دارای این ابعاد بهره ببرید. این سازه در رنگ‌های متنوعی تولید شده اما با توجه به موجودی بازار، به فروش می‌رسد. در صورتی که رنگ خاصی از آن را مدنظر دارید، پیشاپیش با مسئول فروش هماهنگی لازم را به عمل آورید.

کاربرد R7 رباتیک

سازه رباتیک R7 در دو طرف خود به دو سوراخ مجهز شده تا این اجازه را به شما بدهد که بتوانید پیچ‌های 3 میلی‌متری را روی این بخش ببندید. برای مثال، این امکان فراهم شده تا از این سازه در ربات هلیکوپتر استفاده کنید و R7 را به عنوان پره‌های آن به کار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *