سازه های رباتیک

سازه i3

سازه مکعبی I3 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه I3 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه i3 رباتیک

سازه رباتیک I3 یک سازه مکانیکی به شمار می‌آید که به شما اجازه خواهد گیربکس یا جعبه دنده را به وسایل مختلف وصل کنید و در نهایت ربات حرکت کند. در واقع این سازه رابطی برای وصل کردن چند سازه به همدیگر می‌باشد. سازه آی 3 در بالا و پایین خود شش جای مهره دارد و در کناره‌ها هم دو سوراخ برای قرار دادن پیچ مشاهده می‌شود. این سازه پلاستیکی جزو محصولات باکیفیت است که به علت دارا بودن ظاهر سه بعدی و مکعبی شکل، آسیب‌پذیری کمتری نسبت به سازه‌های غیر مکعبی خواهد داشت و در برابر ضربه، فشار و شکستن مقاوم خواهد بود.

در مجموع باید این نکته را یادآور شویم ک سازه‌های مکعبی از ظاهر زمخت‌تری بهره‌مند هستند و به همین خاطر شاید سنگین‌تر باشند اما در برابر شکسته شدن آسیب‌پذیری کمتری خواهند داشت.

سایز، اندازه و رنگ سازه i3 رباتیک

سازه i3

طول 30 میلی‌متری × عرض 10 میلی‌متری × ضخامت 10 میلی‌متری، ابعاد و اندازه سازه I3 هستند. قطر سوراخ‌های این سازه که در آنها باید پیچ قرار دهیم، 3 میلی‌متر است. سازه پلاستیکی I3 تاکنون به رنگ‌های قرمز، سبز، آبی، زرد، قهوه‌ای و . . . تولید شده است. دلیل این تغییر رنگ در هر سری از این سازه رباتیک آن است که مواد اولیه‌ای که در بازار یافت می‌شده، متفاوت بوده است بنابراین در زمان خرید شما نیز امکان دارد این محصول رنگ متفاوتی داشته باشد. چنان‌چه رنگ خاصی از این سازه را می‌خواهید، قبل از ثبت سفارش، هماهنگی‌های لازم را با مسئول فروش به عمل آورید.

کاربرد سازه i3 رباتیک

اگر به ربات دست مکانیکی نگاهی بیندازید، می‌توانید به وفور شاهد استفاده از سازه i3 رباتیک باشید. تقریباً در قسمت مچ دست رباتیک، دو عدد از سازه نامبرده به کار رفته تا سازه‌های S7 جلویی که به عنوان انگشتان دست استفاده شده‌اند، از این طریق به بازو وصل شوند و کاربران نگرانی از بابت افتادن آنها نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *