سازه های رباتیک

سازه M3 یا M3S

سازه M3S زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه M3 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3S، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه M3 (سازه M3S)

سازه رباتیک ام 3 که به سازه ام 3 اس نیز شهرت دارد، به شما اجازه خواهد داد تا گیربکس را به وسایل مختلف وصل کرده و باعث حرکت کردن ربات شوید. این محصول بهنام رباتیک در واقع به عنوان یک رابط بین چند سازه کاربرد خواهد داشت و آنها را به همدیگر وصل خواهد کرد. تفاوت ناچیز و کوچک سازه M3S با سازه I3 این است که در وسط بدنه آن هیچ اثری از سوراخ‌های ریز مخصوص قرار دادن میله یا پیچ نیست اما در بالای آن می‌توان سه شش ضلعی مخصوص گذاشتن مهره‌ها را دید.

به خاطر پلاستیکی بودن این سازه، خیال والدین باید از بابت آسیب ندیدن فرزندانشان در آموزشگاه‌های رباتیک راحت باشد. ضمن اینکه این سازه به هیچ عنوان خراب نخواهد شد و در برابر ضربه و فشار و خم‌شوندگی مقاوم خواهد بود.

سازه M3

سایز، اندازه و رنگ سازه M3

سازه M3

سازه ام 3 در بخش طول، عرض و ضخامت دارای ابعاد 30 × 10 × 10 میلی‌متر است. این محصول پلاستیکی تاکنون در رنگ‌های زیادی تولید و روانه بازار شده ولی نمی‌توان گفت که حتماً در آینده نیز به همین رنگ‌ها تولید خواهد گردید زیرا مواد اولیه همیشه یکسان در دسترس نیستند. با توضیحات داده شده، اگر می‌خواهید رنگ خاصی از این سازه را دریافت کنید، مراتب را به مسئول فروش اطلاع دهید.

کاربرد سازه M3

با توجه به دارا بودن زاویه 90 درجه و همچنین تعداد سه سوراخ روی بدنه، سازه M3S را می‌توان در بسیاری از ربات‌های ساخته شده قرار داد و به کار گرفت.

یکی از مشخص‌ترین کاربردهای این سازه پلاستیکی ربات جثقیل است که می‌تواند روی صفحه فلزی قرار گیرد و به بالای آن نیز چندین سازه از خانواده R وصل شوند تا بخش بلندکننده یا اصطلاحاً لیفتر ربات طراحی گردد و ساخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *