سازه های رباتیک

سازه S120

سازه S120 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه S120 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه S120 رباتیک

سازه رباتیک S120 یکی از محصولات پرطرفدار مجموعه بهنام رباتیک است که شباهت زیادی به سازه SM2 دارد. این محصول بر روی بدنه خود به سه جا پیچ و جا مهره جای داده و ما بین این قسمت‌ها نیز به دو ریل مجهز شده تا کاربران بتوانند پیچ و مهره‌ها را در مکان‌های دلخواهشان قرار دهند. این سازه برای اتصالات 120 درجه روی ربات‌ها مناسب است. برای مثال، می‌توانید از این سازه برای بستن انواع قطعات رباتیک مانند میکروسوئیچ‌ها بهره ببرید. دیگر کاربرد سازه اس 120 این است که با به کارگیری آن بخش‌های مکانیکی ربات را تشکیل دهید.

سایز، اندازه و رنگ سازه S120 رباتیک

سازه s120

قطر سوراخ بزرگ سازه پلاستیکی S120 به 3 میلی‌متر می‌رسد و قطر سوراخ کوچک آن نیز 2 میلی‌متر است. بهنام رباتیک این محصولش را در رنگ‌های متنوعی تولید کرده که از آن جمله می‌توانیم به آبی، سبز، زرد و قرمز اشاره کنیم. دلیل این تنوع رنگی، شرایط ویژه و رنگ‌های موجود در بازار است. بر این اساس، چنان‌چه قصد خرید رنگ بخصوصی از این محصول را داشتید، قبل از ثبت سفارش، مسئول فروش را از این موضوع مطلع سازید.

کابرد سازه S120

ربات جنگجو یکی از ربات‌هایی است که معمولاً دانش‌اموزان و کاربران در روزها یا ترم‌های اول کلاس‌های رباتیک روش ساخت آن را یاد می‌گیرند. اتفاقاً همین ربات در قسمت جلویی خود یعنی در سمت راست و چپ مته، به سازه L5 جای داده است.

یکی از مزایای متعدد این سازه آن است که در انتها و ابتدای آن محل بستن پیچ و مهره مشاهده می‌شود و در قسمت میانی هم حفره دیگری را می‌بینیم که در دو طرف توسط دو بیضی احاطه شده‌اند. این شیارها و سوراخ‌ها ابتکار عمل را به کاربران می‌دهند تا سازه‌ها را آنطور که دوست دارند روی بدنه ربات ساخته شده ببندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *