سازه های رباتیک

سازه SM2

سازه SM2 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه SM2 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه SM2 رباتیک

سازه رباتیک SM2 یکی از سازه‌های پرکاربرد است که ظاهری شبیه به حرف الفبای “ر” دارد. این سازه برای وصل کردن سایر قطعات رباتیک به کار می‌رود. مثلاً، با استفاده از آن می‌توانید میکروسوئیچ‌ها را به بدنه ربات‌ها  نظیر ربات حل ماز وصل کنید. در واقع با این سازه این فرصت را پیدا خواهید کرد که بخش‌های مکانیکی وسیله‌ای که می‌سازید را تکمیل نمایید و به ربات خود شکل بدهید.

بخش مکانیکی ربات تأثیر کاملاً مستقیمی بر نحوه حرکت کردن آن می‌گذارد بنابراین چنان‌چه این بخش به درستی طراحی نشود، ربات شما به مشکل برخواهد خورد. یک نکته اینکه، سازه ربات SM2 برای اتصالات 120 درجه مناسب است. در پایین سازه اس ام 2، دو جا پیچ و مهره قرار گرفته و در بالای آن نیز یک ریل تعبیه شده تا بتوانید پیچ خود را روی قسمت دلخواه ببندید.

سایز، اندازه و رنگ سازه SM2 رباتیک

سازه SM2 رباتیک

سازه رباتیک SM2 دارای طول 50 × عرض 13 × ضخامت 3 میلی‌متری است. قطر محل قرار دادن پیچ‌ها نیز 3 میلی‌متر می‌باشد. رنگ سازه پلاستیکی SM2 آبی، سبز، قرمز و زرد است ولی نمی‌توان این اطمینان خاطر را به وجود آورد که این محصول همیشه در یکی از این چهار رنگ تولید خواهد شد زیرا با توجه به شرایط بازار و موجودی رنگ‌ها، تغییراتی رخ می‌دهد بنابراین اگر می‌خواهید رنگ بخصوصی از این سازه را در اختیار بگیرید، حتماً موضوع را به مسئول فروش و پیش از ثبت سفارش اطلاع دهید.

کاربرد سازه SM2 رباتیک

با یک نگاه ساده به ربات دست مکانیکی می‌توانید متوجه شوید که کاربران قادرند برای ساخت انگشت شست آن از سازه SM2 استفاده کنند. همچنین، در ربات جنگجو نیز این امکان وجود دارد تا سازه SM2 را روی قسمت جلویی قرار دهید و به عنوان دستان گیرنده در دو طرف مته سوراخ‌کن از آن بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *