سازه های رباتیک

سازه T

سازه مکعبی T

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه T رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه T رباتیک

سازه رباتیک T از جمله تولیدات موفق مجموعه بهنام رباتیک بوده است. این محصول که بر روی بدنه خود 8 سوراخ برای بستن پیچ‌ها و مهره‌ها دارد، بیشتر برای ایجاد ارتباط میان مفاصل ربات‌ها به کار می‌رود. سازه پلاستیکی T که غالباً در ربات‌های جنگجو و فوتبالیست استفاده می‌شود، می‌تواند همزمان به هشت سازه دیگر متصل گردد.

این سازه رباتیک یکی از پرفروش‌ترین سازه‌هایی است که در بازار یافت می‌شود. از جمله دلایل موفقیت آن می‌توانیم به کارایی آسان و متنوع و همچنین ایمنی استفاده اشاره کنیم. در حالی که بسیاری از سازه‌های رباتیک بازار از جنس پلاستیک مواد کهنه هستند و بعضاً سلامت کودکان را به خطر می‌اندازند اما مجموعه بهنام رباتیک این اطمینان خاطر را به پدران و مادران می‌دهد که سازه T نه تنها خطری ندارد بلکه ضد فشار و ضد ضربه و ضد خم شدن نیز می‌باشد.

سازه T

سایز، اندازه و رنگ سازه L5 رباتیک

اندازه سازه پلاستیکی رباتیک T در بخش‌های طول و عرض 30 میلی‌متر و در بخش ضخامت 10 میلی‌متر است. این محصول بر روی خود سوراخ‌های 3 میلی‌متری دارد که می‌توانید در آنها مهره قرار داده و پیچ سایز 3 بگذارید. متأسفانه به خاطر متغیر بودن شرایط بازار و موجودی رنگ‌ها، همیشه اینگونه نیست که سازه T به یک رنگ تولید شود بنابراین اگر رنگ بخصوصی از این محصول را می‌خواهید، حتماً موضوع را به شخص فروشنده گوشزد کنید.

کاربرد سازه L5 رباتیک

در ربات تاور که می‌بایست نخ که با استفاده از قرار است اجسام برداشته شود، از سازه T بهره گرفته می‌شود. البته بخاطر جایگزین‌های مناسبی که این سازه در حال حاضر دارد، تولید آن متوقف شده است ولی بد نبود به بهانه معرفی این محصول، به برخی از کاربرهای آن اشاره می‌کردیم.

در پایان اشاره کنیم که سازه مکعبی T به دلیل بهره‌گیری از 5 سوراخ روی بدنه که نشان‌دهنده محل بستن 5 پیچ و مهره می‌باشد، در بسیاری از ربات‌ها قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *