سازه های رباتیک

سازه فلزی

سازه فلزی

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه فلزی رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه فلزی رباتیک

سازه فلزی رباتیک که برخی دیگر آن را سازه گالوانیزه 12 سوراخ هم نامگذاری کرده‌اند، عضوی از سازه‌های سری S می‌باشد. این سازه از مواد باکیفیتی تولید شده و به همین خاطر هم مستحکم است و هم امکان خم شدن و شکل گرفتن را دارد. در واقع در ربات‌هایی که می‌بایست چیزی را خم نمایید، سازه گالوانیزه 12 سوراخ بی‌نظیر خواهد بود.

برای بهره‌گیری از این سازه، تنها به کمی خلاقیت نیاز دارید چرا که با تعدادی پیچ و مهره امکان ساخت انواع اشکال هندسی مانند خانه، پروانه و . . . فراهم می‌باشد. روی بدنه این سازه رباتیک می‌توانید تعداد 12 سوراخ را مشاهده کنید که به آسانی امکان عبور پیچ از درون آنها وجود دارد. لازم به ذکر است که لبه‌های این سازه تیز نیستند و خطری برای کودکان به وجود نخواهند آورد و بدن آنها را زخمی نخواهند کرد.

سایز، اندازه و رنگ سازه فلزی رباتیک

سازه فلزی رباتیک دارای طول 110 میلی‌متری × عرض 12 میلی‌متری × ضخامت 1 میلی‌متری است و قطر سوراخ‌های روی آن نیز به 4.8 میلی‌متر می‌رسد. به علت فلزی بودن، این سازه به رنگ خاصی تولید نمی‌شود بنابراین بهتر است بگوییم که سازه فلزی رباتیک نقره‌ای یا بی‌رنگ می‌باشد.

کاربرد سازه فلزی رباتیک

در ربات‌هایی نظیر فوتبالیست و جنگجو که احتمال برخورد آنها با موانع و یا ربات‌های حریف بسیار زیاد و قریب‌الوقوع است، پیشنهاد می‌شود از سازه فلزی رباتیک استفاده کنید زیرا نسبت به سازه‌های پلاستیکی سری S و R از مقاومت بیشتری برخوردارست.

از جمله نقاط قوت این سازه آن است که بر روی بدنه خود به چندین سوراخ مجهز شده تا کاربران بر حسب نیاز خود سازه یا چرخ مدنظر را روی آن به وسیله پیچ و مهره ببندند. همچنین، نازک بودن این سازه بدان معناست که شما می‌توانید با توجه نیازی که دارید و می‌خواهید آن را در ربات خود استفاده نمایید، تا کرده و به اشکال مختلف دربیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *