سازه های رباتیک

سازه سلاح مته رباتیک

سازه سلاح مته زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه سلاح مته رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه سلاح مته رباتیک

سازه سلاح مته رباتیک یک قطعه رباتیک پرکاربرد است که اگرچه ظاهر ساده‌ای دارد اما در ربات‌های جنگجو به شدت کارایی خواهد داشت. در واقع این قطعه استوانه‌ای از یک طرف به موتور و از طرف دیگر به مته وصل می‌گردد و با استفاده از آن می‌توان سطوح نازک را نیز سوراخ کرد. با بهره‌گیری از سازه سلاح مته رباتیک در ربات، قدرت‌تان را به حریف دیکته خواهید کرد و به او ضربات جبران‌ناپذیری خواهید زد.

شیوه طراحی این سازه بدین صورت است که در یک طرف سوراخ بازتر و در طرف دیگر سوراخ بسته‌تری را می‌بینید که سایز آنها برای وصل شدن به موتور و مته کاملاً استاندارد هستند.

سایز، اندازه و رنگ سازه سلاح مته رباتیک

طول سازه سلاح مته رباتیک تقریباً 17 میلی‌متر است و قطر دایره سمت موتور و قطر دایره سمت مته نیز به ترتیب 2 و 2.5 میلی‌متر می‌باشد. این سازه رباتیک در بازه‌های زمانی مختلف به رنگ‌های گوناگونی تولید شده و دلیل این اتفاق یکسان نبودن مواد اولیه می‌باشد به طوری که برخی اوقات رنگ سبز و برخی اوقات رنگ قرمز بیشتر یافت می‌شد. با این حال، کیفیت سازه سلاح مته رباتیک همواره در بالاترین سطح قرار داشته است. به هر ترتیب، چنان‌چه رنگ خاصی از این سازه را مدنظر دارید، موضوع را به فروشنده اطلاع دهید.

کاربرد سازه سلاح مته رباتیک

مطمئناً یکی از نگرانی‌هایی که والدین در زمان ساخت ربات جنگجو و امثال آن دارند، تیز بودن نوک مته یا فلزی بودن بدنه آن می‌باشد اما بهنام رباتیک با تولید سازه سلاح مته این نگرانی را کاملاً از بین برده است.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، شما می‌توانید مته را درون این سازه قرار داده و روی هر قسمتی از بخش فلزی آن که می‌خواهید را پوشش دهید. با این توضیحات، نباید به هیچ عنوان فریب ظاهر ساده این سازه را بخورید زیرا علی‌رغم شکل و شمایل معمولی‌اش می‌تواند کارهای مهمی انجام دهد که حفاظت از کودکان، نوجوانان و رباتیک‌آموزان یکی از آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *