سازه های رباتیک

سازه DB4

سازه DB4 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه DB4 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه DB4 رباتیک

سازه رباتیک DB4 یک سازه دایره‌ای شکل است که برای ساخت ربات جنگ‌جو بسیار کاربردی خواهد بود. این قطعه پلاستیکی که بعضاً با عنوان سازه رباتیک چرخشی DB4 نیز شناخته می‌شود، برای به چرخش درآوردن چرخ‌ها در ربات‌ها به کار خواهد رفت و با توجه به اینکه می‌تواند نیروی ایجاد شده توسط موتور را به چرخ‌ها منتقل کند، قابلیت استفاده در ربات‌های موتوری را دارد.

سازه دی بی 4 در یک طرف خود استوانه‌ای (شفت) دارد تا کاربر میله اتصال‌دهنده میان چرخ و آن را به هم وصل کند. در اطراف این استوانه نیز چهار سوراخ را می‌بینید که محل بستن پیچ‌ها هستند. در سمت دیگر این سازه هم تنها چهار سوراخ را خواهید دید. این سازه رباتیک که از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده، ضد ضربه، ضد خمیدگی و ضد فشرده شدن است و مشکلی برای کودکان به وجود نخواهد آورد.

سایز، اندازه و رنگ سازه DB4 رباتیک

سازه DB4

سازه رباتیک دی بی 4 دارای قطر 25 میلی‌متری و ارتفاع شفت 8 میلی‌متری است و قطر داخلی شفت نیز به 2 میلی‌متر می‌رسد. بهنام رباتیک به عنوان سازنده این قطعه، تاکنون سازه چرخشی DB4 را به رنگ‌های متنوع تولید کرده اما هر بار و با توجه به مواد اولیه، رنگ این محصول تغییر کرده است. بر این اساس، چنان‌چه رنگ‌بندی برای شما حرف اول را می‌زند، پیشنهاد می‌کنیم پیش از نهایی کردن سفارش خود، با مسئول فروش هماهنگی‌های مقتضی را انجام دهید.

کاربرد سازه DB4 رباتیک

مهمترین کاربردی که می‌توان برای سازه DB4 برشمرد این است که آن را به موتور گیربکس وصل می‌کنند. برای مثال، این سازه در وسط ربات لیفتراک قرار می‌گیرد و از یک طرف آن هم موتور وصل می‌شود تا همزمانی که موتور می‌چرخد، جسم کوچکی که در جلو قرار دارد، از زمین برداشته شده و به سمت بالا آورده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *