کتابخانه, کتب الکترونیکی

کتاب Electronics for Physicists + دانلود رایگان

کتاب Electronics for Physicists

کتاب Electronics for Physicists امکان درک مقدماتی فیزیک و برخی علوم مرتبط را برای دانشجویان مقطع کارشناسی فراهم می‌آورد.

درک کامل از علم الکترونیک و نحوه استفاده از آن، اساساً ریشه در علوم فیزیکی دارد. با توجه به اینکه امروزه تعداد کمی از دانشجویان علوم به سمت مشاغلی می‌روند که توانایی طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی را می‌طلبد، بسیاری از آنها از الکترونیک استفاده و به آن اعتماد می‌کنند.

این کتاب برای دانشجویانی در نظر گرفته شده که قصد ندارند متخصص الکترونیک شوند!!! کتابElectronics for Physicists به سبک دوستانه و غیر رسمی نوشته شده است و شامل مثال‌های دقیق برای الهام بخشیدن به تفکر و خلاقیت می‌شود. در پایان هر فصل از این کتاب، مجموعه‌ای از تمرینات گنجانده شده است.

فهرست مطالب

درباره نویسنده کتاب Electronics for Physicists

آقای Bryan H. Suits
آقای برایان سویتس نویسنده کتاب Electronics for Physicists

پروفسور فیزیک آقای برایان سویتس (Brian H. Suits) دارای مدرک دکترای فیزیک از دانشگاه ایلینویس آمریکا و یک آزمایشگر است که از رزونانس مغناطیسی هسته‌ای (NMR) برای مطالعه مواد استفاده می‌کند.

وی با بهره‌گیری از یک آهنربای فوق رسانا و یک طیف‌سنج قابل کنترل کامپیوتری، به بررسی خصوصیات الکترونیکی در سطح اتمی مواد جدید می‌پردازد.

به طور خاص، برایان سویتس در حال کشف مواد (به ویژه کشف مواد منفجره)، استفاده از رزونانس چهار هسته‌ای (NQR) و اثرات مربوط به آن با تشدید انرژی مغناطیسی هسته‌ها با اتصالات چهار هسته‌ای برقی بزرگ است.

در گذشته نه چندان دور، نویسنده کتاب Electronics for Physicists از رزونانس مغناطیسی برای بررسی مواد در مقیاس نانو و نانو فاز، آنالیز لایه‌های سطحی و مرز دانه‌ها و حرکت مولکولی مولکول‌ها در زئولیت‌ها استفاده می‌کرده است.

وی همچنین، برای توسعه و استفاده از تکنیک‌های تصویربرداری NMR، MRI و NQR تلاش کرده است تا مطالعه کند که چگونه خواص مواد میکروسکوپی از مکانی به مکان دیگر و در مقیاس ماکروسکوپی در مواد ناهمگن متفاوت است.

اطلاعاتی که باید قبل از دانلود رایگان کتاب Electronics for Physicists بدانید

Electronics for Physicists

اول

انگلیسی

14.99 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *