کتابخانه, کتب الکترونیکی

اسمبل کامپیوتر چیست ؟ (معرفی و دانلود رایگان PDF)

کتاب Make Your Own PC For Beginners

اسمبل کامپیوتر یک کار بسیار ظریف و حساس است و نیاز به دانش و اطلاعاتی بسیار بیشتر از داده‌های موجود در سطح اینترنت دارد. کتاب Make Your Own PC For Beginners (کامپیوتر خودت را بساز برای تازه‌کاران) به بررسی اینکه اسمبل کردن کامپیوتر چیست؟ و به انتخاب‌ها و برنامه‌های پیش روی شما در زمینه اسمبل کردن سیستم می‌پردازد.

مسائلی مانند انتخاب پردازنده یا پردازنده گرافیکی ساخت دو شرکت AMD یا Intel، مواردی است که در این کتاب به آن پرداخته شده تا به شما برای اسمبل کردن کامپیوتر کمک کند.

همچنین، در این کتاب سعی شده با استفاده از دانش روز، نکات و روش‌های اسمبل کردن سیستم را که تنها افراد حرفه‌ای از آن خبر دارند، جمع‌آوری گردد. تعداد نکات نوشته شده در این کتاب به 436 نکته حرفه‌ای می‌رسد. امیداواریم از این کتاب خوشتان بیاید. همچنین، پیشنهاد می‌شود مطلب زیر که در رابطه با اسمبل کردن سیستم است را از دست ندهید.

فهرست مطالب

مطالبی که کتاب Make Your Own PC For Beginners پوشش می‌دهد

کتاب Make Your Own PC For Beginners با اسمبل مرحله به مرحله یک رایانه و آموزش نکات فراوان و محتوای بصری جذاب سعی دارد که به شما کمک کند تا بتوانید کامپیوتر خودتان را اسمبل کنید.

قسمتی از متن مقدمه کتاب را با هم می‌خوانیم تا با هدف نویسنده بیشتر آشنا شویم:

« … شروع یک کار جدید مانند اسمبل کردن کامپیوتر می‌تواند دلهره‌آور باشد. در این بین، یادگیری یک مهارت یا تسلط بر یک سخت‌افزار جدید سخت خواهد بود. در صورتی هم که کسی برای کمک کردن ما وجود نداشته باشد، این کار سخت‌تر هم خواهد شد. ما بارها و بارها در ابتدای یادگیری بسیاری از مسائل مبتدی بوده‌ایم و این واقعیت شرم‌آور نیست و اتفاقا صحیح است. تاکنون چند بار از خود پرسیده‌اید که این دکمه چه کاری انجام می‌دهد؟، چرا این طور کار می‌کند؟، منظورت چیست که چنین کاری نمی‌کند؟ و . . .»»

اطلاعاتی که باید قبل از دانلود رایگان کتاب Make Your Own PC For Beginners بدانید

Make Your Own PC For Beginners

پنجم

انگلیسی

43.43 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *