سازه های رباتیک

سازه شوتر

سازه شوتر زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه شوتر است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه شوتر رباتیک

سازه رباتیک شوتر که بیشتر اوقات در ربات‌های فوتبالیست و جنگجو به کار می‌رود، یکی از تولیدات باکیفیت مجموعه بهنام رباتیک است. این سازه با وصل شدن به شفت موتور و چرخیدن می‌توان اشیایی نظیر توپ را به حرکت درآورد و به آرامی به آنها ضربه بزند. استفاده کردن از این سازه بسیار ساده خواهد بود زیرا برای بهره‌مندی از آن به هیچ‌گونه وسیله دیگری نیاز نخواهید داشت.

یکی از مزایای سازه شوتر فوتبالیست این است که شفت موتور کاملاً محکم در قسمت تعبیه شده قرار می‌گیرد و با گذشت زمان درون آن هرز نمی‌گردد. سازه شوتر روی بدنه خود سه سوراخ برای بستن پیچ دارد و در بالا نیز به یک لوله استوانه‌ای شکل جای داده تا درون آن میله اتصال‌دهنده قرار گیرد.

سایز، اندازه و رنگ سازه شوتر رباتیک

سازه رباتیک شوتر دارای طول 2.8 میلی‌متری و عرض 30 میلی‌متری می‌باشد و قطر سوراخ‌های آن نیز به 3 میلی‌متر می‌رسد بنابراین حتماً باید در آنها پیچ سایز 3 بگذارید. بهنام رباتیک سازه شوتر فوتبالیست را در رنگ‌های مختلفی تولید کرده ولی هر بار شرایط مواد اولیه بازار متفاوت بوده و به همین دلیل مجبور شده رنگ محصولش را تغییر دهد. با این توضیحات، چنان‌چه رنگ مخصوصی از این سازه را می‌خواهید، قبل از ثبت سفارش، درخواست‌تان را به فروشنده ارائه دهید.

کاربرد سازه شوتر رباتیک

مهمترین جایی که می‌توان از سازه شوتر استفاده کرد، ربات فوتبالیست است. همانطور که در تصاویر می‌بینید، شما می‌توانید شفت موتور گیربکس را درون قسمت استوانه‌ای بالای این سازه قرار دهید تا به محض حرکت دادن موتور به وسیله دسته کنترل رباتیک، توپ شوت شود. در این میان به نکته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید ربات فوتبالیستی که می‌سازید قدرتمندتر باشد و شوت‌های محکم‌تر و دقیق‌تری بزند، می‌توانید از چند سازه شوتر در آن بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *