سازه های رباتیک

سازه S12

سازه S12 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه S12 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه S12 رباتیک

سازه رباتیک اس 12 که قابلیت وصل شدن به موتور گیربکس زرد را داراست، قطعه‌ای تک بعدی بوده و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به همین خاطر می‌توان از آن برای ساخت وسایل حرکتی همچون بازوی رباتیک بهره گرفت. یکی دیگر از کاربردهای این سازه، فاصله‌دار کردن دیگر سازه‌ها می‌باشد به طوری که با وصل کردن تعدادی از آنها امکان ساخت یک صندلی ساده فراهم خواهد بود. سازه S12 رباتیک دارای 12 حفره است که از یک طرف ظاهر شش ضلعی دارند و باید روی آنها مهره قرار گیرد و از طرف دیگر دایره‌ای شکل هستند که باید در آنها پیچ جای‌گذاری کرد.

بهنام رباتیک سازه اس 12 را از جنس پلاستیک تولید می‌کند بنابراین این محصول ضد ضربه، ضد فشار و ضد خمیدگی است. به همین دلیل، سازه رباتیک S12 برای ساخت ربات‌های جنگجو و فوتبالیست ایده‌آل خواهد بود و از آن می‌توان برای ساخت اسکلت بدنه اصلی ربات بهره گرفت.

سایز، اندازه و رنگ سازه S12 رباتیک

سازه اس 12 دارای طول 120 میلی‌متری و عرض 10 میلی‌متری است و ارتفاع آن هم به 4 میلی‌متر می‌رسد. جاپیچ‌های ایجاد شده روی بدنه این سازه رباتیک، 3 می‌باشد بنابراین باید در آنها پیچ‌های 3 میلی‌متری قرار دهید و از طرف دیگر آنها را با مهره‌های شش ضلعی سفت نمایید. این نکته را به خاطر بسپارید که رنگ انتخاب شده سازه S12 رباتیک در زمان سفارش، دقیقاً مشخص نیست بنابراین چنان‌چه رنگ خاصی از این محصول را می‌خواهید، موضوع را به سمع و نظر فروشنده برسانید.

کاربرد سازه S12 رباتیک

در ربات‌هایی که بدنه نسبتاً بزرگ و قد بلندی دارند، می‌توان از سازه S12 بهره برد. این سازه پلاستیکی که روی خود به تعداد 12 سوراخ جای داده، بهترین گزینه برای استفاده در ربات‌های تاب و الاکلنگ، تاب زنجیری، تله کابین، جرثقیل و . . . می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *