سازه های رباتیک

سازه S10

سازه S10 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه S10 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

سازه S10 رباتیک

سازه S10 رباتیک قطعه‌ای انعطاف‌پذیر و تک بعدی به شمار می‌آید که امکان وصل شدن به موتور گیربکس زرد را دارد و به همین دلیل با به کارگیری آن قادر خواهیم بود وسایل حرکتی نظیر بازوی رباتیک را بسازیم. دیگر کاربرد این محصول، به وجود آوردن فاصله بین دو سازه می‌باشد. مثلاً با به هم متصل کردن چند سازه اس 10 به یکدیگر قادر خواهید بود یک صندلی ساده بسازید.

این سازه به 10 حفره مجهز شده که از یک طرفش شش ضلعی (مخصوص سفت کردن مهره‌ها) و از طرفی دیگر ظاهر دایره‌ای شکل (مخصوص بستن پیچ‌ها) به چشم می‌خورد. سازه S10 رباتیک از جنس پلاستیک است و در برابر ضربه، فشار و خم‌شوندگی مقاومت خواهد داشت. در واقع شما می‌توانید با بهره‌گیری از سازه اس 10 ربات‌هایی مانند ربات جنگجو و فوتبالیست بسازید و یا اسکلت بدنه اصلی ربات را تشکیل دهید.

سازه S10

سایز، اندازه و رنگ سازه S10 رباتیک

طول و عرض سازه S10 رباتیک به ترتیب به 100 × 10 میلی‌متر می‌رسد اما ارتفاع آن همچون ارتفاع سازه اس 7 دقیقاً 4 میلی‌متر خواهد بود. قطر جاپیچ‌های تعبیه شده روی بدنه این سازه 3 میلی‌متر است به همین خاطر می‌بایست در آنها پیچ‌های 3 میلی‌متری بگذارید و آنها را از سمت دیگر با مهره سفت کنید. این نکته را مدنظر قرار دهید که در زمان فروش، رنگ انتخاب شده تصادفی خواهد بود بنابراین قبل از نهایی کردن سفارش، موضوع مربوط به رنگ سازه S10 را با مسئول فروش هماهنگ نمایید.

کاربرد سازه S10 رباتیک

در ربات شخم‌زن و در قسمت جلویی آن که سازه‌هایی شبیه داس و ابزارآلات بریدن محصولات دیده می‌شوند، سازه S10 جای می‌گیرد تا زمینه حرکت روان و بدون مشکل ربات را فراهم آورد. به طور کلی، این سازه در حکم نگه‌دارنده می‌باشد که سازه‌ها، چرخ‌ها و . . . را به یکدیگر وصل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *