سازه های رباتیک

سازه RH

سازه RH زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه RH رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه RH رباتیک

یکی دیگر از سازه‌های سری R تولیدی بهنام رباتیک، سازه رباتیک RH است. این سازه که توسط برخی‌ها سازه رباتیک لبخند نیز نامگذاری شده، ظاهر هلالی شکلی دارد و مهمترین کاربرد آن هم شکل دادن به ربات می‌باشد. شیوه طراحی منحصربفرد و خاص سازه آر اچ این امکان را به وجود آورده تا بتوانید از آن در قسمت صورت ربات‌های انسان‌نما بهره ببرید و یا آن را در ربات فوتبالیست و برای قسمت کنترل‌کننده توپ به کار بگیرید و بازوهای ربات‌ها را بسازید.

در دو طرف این سازه دو حفره برای قرار دادن پیچ به چشم می‌خورد و در وسط نیز یک شیار قوس‌دار قابل مشاهده است تا حتماً لازم نباشد پیچ‌ها را در یک مکان خاص ببندید. یکی دیگر از مزیت‌های سازه RH رباتیک، امکان وصل کردن دو سازه به یکدیگر با زوایای مختلف می‌باشد.

سازه RH

سایز، اندازه و رنگ سازه RH رباتیک

سازه RH

به خاطر ظاهر قوس‌دار و لبخند مانندی که سازه رباتیک آر اچ دارد، باید ابعاد آن را به این شکل معرفی کنیم؛ طول کمان سازه 78.5 میلی‌متر و ارتفاع سازه 4 میلی‌متر. رنگ‌بندی سازه RH رباتیک همواره متغیر بوده است زیرا همیشه مواد اولیه ثابت و رنگ خاصی در دسترس قرار نداشته تا این سازه به همان رنگ تولید گردد. از این رو، این احتمال وجود دارد که رنگ سازه سفارش داده شده در مرتبه اول، با رنگ سازه سفارش داده شده در مرتبه دوم متفاوت باشد. در این صورت، اگر این مسئله برایتان اهمیت دارد، می‌توانید قبل از خرید با مسئول مربوطه در این زمینه هماهنگی لازم را انجام دهید.

کاربرد سازه RH رباتیک

اگر نمی‌دانید که دقیقاً کاربرد سازه RH چیست، بد نیست نگاهی به ظاهر ربات هلیکوپتر بیندازید. به منظور حرکت سریع‌تر ربات و ایجاد ارتباط میان بخش‌های میانی و جلویی، از سازه RH یا سازه لبخند بهره می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *