سازه های رباتیک

سازه R90

سازه R90 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه R90 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90 رباتیک، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه R90 رباتیک

سازه رباتیک R90 از جمله سازه‌های رباتیک است که به کاربران اجازه می‌دهد اشکال هندسی و مفهومی که در ذهن دارند را به آسانی طراحی کنند. این قطعه که از مواد پلاستیکی باکیفیت و مرغوب ساخته شده، در برابر خمیدگی، فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد. مدرسین حوزه رباتیک و سازندگان ربات، غالباً با خرید سازه آر 90 به دنبال ساخت قسمت‌های بیرونی ربات هستند.

برای مثال، یکی از کاربردهای مهم این سازه، استفاده کردن از آن برای نگه داشتن موتور شوتر در ربات فوتبالیست می‌باشد؛ دلیل آن هم این است که بر روی بدنه سازه رباتیک R90 سه جای پیچ 3 میلی‌متری و دو ریل (برای قرار دادن پیچ در جای دلخواه تعبیه شده است). با همه اینها، شاید خانواده‌ها نگران نامناسب بودن این سازه یا خطرآفرین بودن آن باشند. بهنام رباتیک به عنوان تولیدکننده سازه R90 این اطمینان خاطر را به پدران و مادران می‌دهد که هم مواد اولیه این سازه بهداشتی، تمیز و بدون خطر هستند و هم جنس پلاستیکی آن اجازه نخواهد داد فرزندشان آسیبی ببیند.

سازه R90

سایز، اندازه و رنگ سازه R90 رباتیک

همان‌طور که از نام سازه آر 90 پیداست، در آن زاویه 90 درجه به چشم می‌خورد. با این حال، ارتفاع این سازه به 39 میلی‌متر و ضخامت آن به 5 میلی‌متر می‌رسد. در مورد رنگ‌بندی این سازه نیز بگوییم که نمی‌توان رنگ قطعی و ثابتی برای آن متصور شد و تضمین کرد که همواره به یک رنگ تولید می‌شود لذا هر بار، با توجه به شرایط بازار، امکان دارد رنگ بخصوصی از آن ساخته شود. با این وجود، اگر رنگ خاصی از آن را می‌خواهید، می‌توانید قبل از پرداخت هزینه و نهایی کردن سفارش، موضوع را با مسئول فروش در میان بگذارید.

کاربرد سازه R90 رباتیک

در دو طرف ربات هلیکوپتر، چند سازه R90 به کار رفته تا ربات ساخته شده بتواند از آنها به عنوان پایه بهره ببرد و روی آنها بایستد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *