سازه های رباتیک

سازه R12

سازه R12 زرد

بهنام رباتیک فروشگاه و البته تولیدکننده سازه R12 رباتیک است که اکثراً با سازه‌هایش شناخته می‌شود. ما بزرگ‌ترین سازنده سازه‌های رباتیک در ایران هستیم که با تکیه بر اعتماد مشتریان، موفق شده‌ایم محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانیم. مهمترین و شاخص‌ترین سازه‌هایی که بهنام رباتیک تاکنون تولید کرده عبارتند از: سازه S12، سازه S10، سازه S7، سازه M3، سازه M2، سازه RH، سازه R12، سازه R7، سازه R90، سازه BR، سازه SM120، سازه SM2، سازه I3، سازه I4، سازه L4، سازه L5، سازه U، سازه T، سازه DB4 و سازه شوتر.

مهمترین مزایای سازه‌های رباتیک تولید شده توسط بهنام رباتیک، استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد، انعطاف‌پذیری بالا، بی‌خطر بودن برای کودکان و نوجوانان و . . . هستند.

فهرست مطالب

درباره سازه R12 رباتیک

سازه R12 رباتیک از نظر ظاهری و کارایی تفاوت زیادی با سازه R7 ندارد ولی از نظر اندازه با آن فرق می‌کند. این سازه از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده و در وسط خود یک ریل دارد تا کاربران و تولیدکنندگان ربات در زمینه بستن پیچ در مکان‌های مختلف، ابتکار عمل داشته باشند. البته در دو طرف این ریل نیز دو جا پیچ مشاهده می‌شوند. به علت پلاستیکی بودن و کیفیت بالای سازه آر 12، والدین می‌توانند با خیالی آسوده اجازه استفاده کردن فرزندانشان از این سازه را صادر کنند و باعث شکوفا شدن استعدادهای آنها بشوند.

بیضی بودن ریل قرار گرفته در وسط این سازه اجازه خواهد داد تا پیچ و مهره بصورت کاملاً آزادانه جابجا شود و در حرکت ربات اختلال به وجود نیاید.

سازه R12 رباتیک

سایز، اندازه و رنگ سازه R12 رباتیک

سازه R12 رباتیک

سازه رباتیک R12 دارای طول 118 × عرض 10 × ارتفاع 4 میلی‌متر است و محل بستن پیچ‌ها روی آن نیز قطر 3 میلی‌متری دارند. بهنام رباتیک این سازه پلاستیکی را در رنگ‌های گوناگونی ساخته و تولید کرده است ولی با در نظرگیری شرایط بازار و وضعیت موجودی مواد اولیه، هر بار رنگ خاصی از آر 12 عرضه می‌گردد. در این بین، چنان‌چه می‌خواهید نمونه رنگی بخصوصی را از سازه R12 خریداری کنید، حتماً قبل از نهایی کردن سفارش، موضوع را به مسئول مربوطه اطلاع دهید.

کاربرد سازه R12 رباتیک

ربات توربین بادی یکی از ربات‌های پرطرفداری است که بخاطر ظاهر ساده اما جذابی که دارد، بسیاری از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ساخت آن هستند. در این میان، یکی از سازه‌هایی که بیشتر حضور آن در بدنه اصلی این ربات مشاهده می‌شوند، سازه R12 است. در واقع در ربات نامبرده، سازه رباتیک R12 حکم پایه را دارد به طوری که وظیفه متصل کردن سازه‌های بالایی و پایینی را بر عهده گرفته است و کمک خواهد کرد تا پره‌های جلویی ربات با سرعت قابل‌قبولی بچرخند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *